CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 6, 2008

Selamat Pengantin Baru


SELAMAT PENGANTIN BARU

buat kakak kesayangan saya Suhaila dan suami, Abg Yop =)
Kata kakak saya,"maya..perkahwinan satu ibadah..kita nak menghalalkan perkara yang haram."(sebelum nikah)
Kata kakak saya, "maya..pagi tadi solat jemaah dengan abg..besh sangat."(selepas nikah)
Kata saya (dlm hati je).."moga niat murni ella, akan termanifestasi..rindu sangat kat ella" huhu..takde lagi orang nak buli saya.
*gembira lihat orang bahagia dengan cara yang Allah suka. so kawan-kawan yang dah berpunya tu, gembirakanlah saya =) (terutama 'remaja'..huhu)




2 comments:

fatimah azzahra yahaya said...

salam..
syaitan menangis apabila melihat seorang hamba Allah berkahwin..

demartyr said...

kak tim bila pula nak bwat syaitan menangis tersedu-sedan? huhu