CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 3, 2009

maya tak kesah..



Saya penat hari ni..
tak rehat langsung..
tapi saya xkesah..
saya harap esok..lusa..dan seterusnya..
saya penat lagi..

Otak saya serabut sekarang..
saya fikir 'duit..duit..duit..'
mana nak kutip?
untk program dakwah..
tapi saya tak kesah..
harap esok..lusa..tulat..
otak saya terus serabut memikirkan ummah..

Kata as-syafie.." hidup memang diciptakan untuk berpenat-lelah.."
Rehat yang sebenar bukan didunia ini..
tapi di syurga sana..
moga Allah pandang penat saya yg sedkit ini =)

2 comments:

Ibtisam... said...

moga keikhlasan kita berada di jalanNya sentiasa terpelihara...

Segala penat lelah tidak dpt ditafsirkan oleh mata yang melihat..
tidak dapat dinilai oleh mereka yang bersama...tidak dapat diekspresikan melalui perkataan...
tetapi hanya diri sendiri dan Allah sahaja yang mengetahui sejauh mana kepenatan kita...

moga keikhlasan dalam berusaha di jalanNya terpelihara...

demartyr said...

terima kasih sara..
doakan maya slalu